Verzendbeleid
Bij iRobot streven we ernaar om je bestellingen zo snel mogelijk te leveren. Alle bestellingen worden binnen ongeveer 1-2 werkdagen in het magazijn verwerkt en vervolgens overgedragen aan onze vertrouwde bezorgpartner (UPS). Wij bieden standaardverzending voor alle bestellingen (ongeveer 3-5 werkdagen na verzending), met leveringen gepland van maandag t/m vrijdag, tussen 9:00 en 18:00 uur.
Het is belangrijk op te merken dat in drukke periodes de levering een paar dagen langer kan duren.
Alle pakketten worden geleverd op het adres dat de klant heeft opgegeven op het moment dat de bestelling werd geplaatst, tenzij anders aangegeven. Let op: wanneer je pakket is verzonden vanuit ons magazijn, kan iRobot je afleveradres niet meer bijwerken. Als je niet thuis bent tijdens levering, wordt je bestelling naar het dichtstbijzijnde UPS-afhaalpunt gebracht. Voor meer informatie over hoe je de levering opnieuw kunt inplannen of om je adres rechtstreeks bij te werken bij UPS, kun je hieronder het gedeelte Flexibele levering raadplegen. Daarnaast vragen we je het pakket niet aan te nemen wanneer de doos beschadigd is.
Verzendkosten
Wij bieden gratis verzending voor alle bestellingen van robots en bestellingen boven de € 50.
Voor bestellingen van minder dan € 50 worden verzendkosten van € 6,50 in rekening gebracht.
Verzendkosten worden automatisch berekend en in mindering gebracht tijdens het afrekenen voordat je bestelling wordt voltooid.
Volg je bestelling
Je kunt je bestelstatus volgen via de pagina 'Mijn account' op onze website of door te klikken op de trackinglink in de e-mail met de verzendbevestiging van iRobot.
Als je op de UPS-website hebt gekozen om updates te ontvangen voor je trackingnummer, zal UPS je hiervan op de hoogte stellen via e-mail of sms-berichten. Bovendien kun je je bestelling handmatig volgen via de UPS-website door het trackingnummer in te voeren.
Waar is mijn bestelling?
Na ontvangst van de e-mail met de verzendbevestiging ontvang je je bestelling meestal binnen 3-5 werkdagen. Als dit niet het geval is, kun je je trackinglink controleren op statusupdates of voor meer informatie contact opnemen met de klantenservice van UPS. Houd je trackingnummer bij de hand.
Als UPS het niet voor je kan oplossen, neem dan contact op met de klantenservice van iRobot.
Flexibele levering
Onze verzendpartner UPS biedt flexibele leveringsopties wanneer je je hebt aangemeld voor UPS – My Choice. Je kunt de UPS-website bezoeken om alle beschikbare flexibele leveringsopties te bekijken.
Als je niet thuis bent tijdens de eerste leveringspoging, zal UPS het pakket afleveren bij het dichtstbijzijnde UPS-afhaalpunt en een bericht (InfoNotice) op je adres achterlaten. Als je het pakket niet kunt afhalen, kun je via UPS My Choice een aanvraag indienen voor een nieuwe bezorging op je adres, of neem contact met de klantenservice van UPS.
Pakketten die niet binnen 14 dagen bij het UPS-punt worden opgehaald, worden naar ons teruggestuurd. Wij nemen contact met je op om te bevestigen of een nieuwe verzending of terugbetaling van de bestelling is vereist. Als we geen reactie ontvangen, wordt je bestelling geannuleerd en wordt het geld teruggestort.
Verzendbeperkingen
Bezorging is mogelijk niet mogelijk voor adressen buiten het vasteland of voor postcodes op een eiland. Tijdens het afrekenen op de iRobot-website word je op de hoogte gesteld als een product niet op jouw adres kan worden afgeleverd.
Houd er rekening mee dat accu's alleen op het vasteland kunnen worden geleverd.